Consumatorii romani au dreptul la educatie financiara. Din pacate, Romania se afla pe ultimul loc in Europa in ceea ce priveste nivelul de alfabetizare financiara (doar 22% din populatie fiind alfabet
Educația consumatorilor trebuie să înceapă din școală,acolo unde se construiesc primele competențe civice și economice.Rolul profesorului este determinant &
Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor ("World Consumer Rights Day") este m
Din 1990, in Romania se sărbătorește anual, la 15 martie, Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor. Este un prilej de-a ne aminti că, prin opțiunile noastre in calitate de consumatori doar pentru ac
Consumatorii romani de servicii financiare trebuie sarbatoriti si protejati zilnic. De la ei incepe totul, de la nevoile si cererile lor de servicii si se termina tot la ei cu beneficiile care le prim
Suntem intr-un moment in care cred ca putem nu doar marca Ziua Mondială a Protecției Consumatorilor, ci ne putem bucura de un castig urias - acela al constientizarii de catre majoritatea romanilor a d
Asteptarile noastre ca si consumatori sunt legate in mare masura de cunoastere, intelegere si acceptare a produsului sau a serviciului pe care stilul de viata ales sau mult visat ne face sa il dorim.
"Cu ocazia Zilei Mondiale a Protecției Consumatorilor, vă doresc un sincer LA MULȚI ANI! În condițiile unei piețe de consum din ce în ce mai dinamice, avem nevoie de oameni i
Cu ocazia Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor vă invit ca, alături de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, să ajutați la "Construirea unei lumi digita
15 Martie, sărbătorim Protecția Consumatorilor la nivel mondial, dar cred că ar trebui să sărbatorim zilnic, printr-o protecție sporită a noastră, a fiecaruia, și să luam atitudine de câte o
Colaborarea dintre Poliţia Română, prin Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, şi InfoCons
Avand in vedere ca sloganul EASA (European Alliance of Advertising Standards) despre autoreglementare este LEGAL, DECENT, TRUTHFUL, HONEST, si pentru ca RAC (Consiliul Roman de Publicitate) e
Ziua mondială a drepturilor consumatorilor a fost proclamată și prin Rezoluția nr. 39/248 din 1985 a Adunării Generale a ONU, intitulată "Principiile directoare pentru protecția consumatorilor&am
Realităţile vieţii m-au convins şi mă conving zilnic de însemnătatea existenţei acestei componente importante a vieţii sociale numită generic "protecţia consumatorilor". Pledez pub
Trăim într-o societate marcată de consum. Dezvoltarea industriilor și serviciilor de tot felul sunt dependente de acest factor. În acest context consumatorul, privit ca u
Protecția consumatorilor reprezintă un grup de legi și de organizații (de stat sau/și ONG-uri) care au ca scop să asigure protejarea drepturilor consumatorilor în raporturile lor cu producăt
“Consumatorii, fie ei activi, nehotărâți sau pasivi, reprezintă, pentru orice industrie, cel mai important grup de stakeholderi. De aceea, este foarte important ca vocea lor să fie
Am învaţat în ultimii ani, odată cu democraţia, ce înseamnă să ai nu numai obligaţii (cum, din păcate, am fost obişnuiţi până în '89), dar şi dre
O9atitudine dedicată protecției consumatorilor este o necesitate, la fel ca și nevoia de competitivitate. Nu doar de Ziua Mondială, ci în fiecare zi! Cunosc echipa dumneavoastră d
InfoCons este un promotor al informării şi educării consumatorilor pe toate palierele de vârstă, sex, nivel intelectual si social. Consumatori de produse, servicii, cultură, educaţie, suntem
Zilele trecute am întâlnit următorul slogan: „Un om informat valorează cât doi! Un om informat este un om protejat!”. M-a făcut să mă gândes
Societatea noastra poate progresa pe fond numai cu o9atitudine fata de cel ce se afla in centrul ei: consumatorul. Este mesajul cu care vrem sa plece "in lume!" absolvenții nostri! Numai o9
Respectarea drepturilor fundamentale și esențiale ale consumatorilor a fost, este și va rămâne o prioritate pentru mine. În calitate de ministru al tineretului și sportului voi mi
Protecția consumatorilor este o temă care a apărut în discuție încă din secolul VIII iar primele organizații în domeniul protecției consumatorilor au apărut în
Cu totii avem dreptul de a fi informati, dar si obligatia de a ne informa. Fie ca avem un cont bancar in care ne incasam salariul, fie ca avem un credit la o banca sau la C.A.R., avem un card, un depo
Pe 15 Martie 1962, într-un discurs în fata Congresului American, președintele american J.F. Kennedy a enunțat patru drepturi fundamentale ale consumatorilor: dreptul la securitate,
Credem cu tărie în dreptul românilor de a avea acces la cele mai bune surse de informare referitoare la drepturile lor în calitate de consumatori. Telekom Romania va susţ
15 martie este Ziua Mondială a Consumatorilor, o zi cu importante semnificații pentru toți consumatorii. În fiecare zi, ANPC este parte din viața cotidiană a consumatorilor. Concu
Viziunea Mastercard este de a conecta consumatorii cu cele mai rapide, simple şi sigure metode de plată şi, totodată, de a-i informa constant despre multiplele beneficii ale plăţilor electronice. Obie
Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, sărbătorită și în țara noastră, atrage atenția asupra conștientizării unor drepturi de care, de cele mai multe ori, nici nu realizăm. Î
We want to make consumers as strong as the companies they deal with in their daily lives. At world consumer rights day, consumer organizations from all over the world join together to inform consumer
Democratizarea procesului de informare a însemnat un progres și pentru punerea în valoare a dreptului consumatorilor de a beneficia de servicii și bunuri de calitate superioară. Ac
Dreptul la securitate, dreptul la informare, dreptul de a fi ascultat și dreptul de a alege produse și servicii – e dreptul meu, dreptul consumatorului. Trăim într-o lume a banulu
15 Martie, o zi pe cât de obișnuită, pe atât de importantă pentru fiecare din noi. Această zi este desemnată ca fiind ZIUA MONDIALĂ A DREPTURILOR CONSUMATORILOR, zi care marchează
Începând din anul 1983, asociația internațională a consumatorilor „Consumer International” (al cărei membru român este în prezent Asociația
Actualmente trăim într-o lume în care productivitatea și competitivitatea sunt interconectate la nivel global. În acest sens, am ferma convingere că toți consumatorii au
Consumatorii de energie electrică și gaze naturale au drepturi și obligații, sunt protejați legal în relația contractuală cu furnizorii, dar mai ales au dreptul la o informare corectă care s
O afacere este de succes câtă vreme pune în prim plan interesul consumatorului. Însă, prosperitatea în piața competitivă este imposibilă dacă interesele clienți
Procesul de digitalizare este un factor catalizator în contextul educației financiare, este o zonă în care am investit deja, cu argumente clare în site-ul asigurari.infocons.ro și &a
Asociația InfoCons este formată dintr-o echipă devotată, care îşi propune să sprijine toți consumatorii, implicându-se continuu şi oricând este nevoie, cu devotament, ent
Sunt o mare adeptă si sustinatoare a drepturilor omului, indiferent de acestea, convinderi și atitudini pe care doresc sa le transmit și elevilor mei.
În conditiile Economiei Globalizate, în care și țara noastră e angrenată, e normal ca producătorii de bunuri de larg consum să urmărească...
Din punctul meu de vedere, conceptul de consumator trebuie privit ca pe o interdependență între semeni, dimensiunea este una de tip social. Oamenii au calitatea de consumator, iar cea mai bu
În calitatea mea de ambasador pentru Mișcarea de Protecție a Consumatorilor din România doresc să adresez urarea de „La Mulți Ani!” pentru Ziua Mondială a Drept
In calitate de Ambasador pentru miscarea de protectie a consumatorilor, le doresc turistilor si consumatorilor romani de servicii turistice vacante si rezervari in siguranta. Ca intotdeauna, va recom
RESPECTĂ-TE pentru A FII RESPECTAT! Cere bonul fiscal! Plătește cu cardul!
Campania InfoCons , membru important si apreciat al Grupului Consultativ de Lucru pentru protectia consumatorilor de servicii financiare nebancare de pe langa ASF, prezinta importanta din
"Sunt de aproape 10 ani în industria vinului. Am lucrat și lucrez îndeaproape cu numeroși producători, aproape în fiecare zi. Știu că gradul de în
"Împreună cu InfoCons, suntem mândri să promovăm o atitudine responsabilă și informată, care reprezintă fundamentul consumatorului european modern. Sprijinind eforturile de
Colonel Dr. Nicolae Cornea - Inspector General - Ministerul Afacerilor Interne, Departamentul pentru Situatii de Urgenta - Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület (Test and Market Consumers' Organization) shares the enthusiasm and dedication of all ICRT members in promoting consumers' rights and independent product
For more than 50 years, the Belgian consumer association has been struggling to represent and defend consumers. Fighting for consumer rights is a neverending story and our role has become even more
"The Consumer Council of Hong Kong shares the same mission and values of ANPCPPS in advocacy for the enhancement of consumer welfare. Protection of Consumer Rights is by nature responsive to the
We share the same European values and consistency towards achieving one goal: a better position of consumer in the society. Protection of Consumer Rights is a tough job in which everyone who wants
"Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti pregăteşte marketeri pentru care responsabilitatea socială trebuie să aibă ca fundament responsabilitatea
Dragi parteneri de la InfoCons, Urmaresc de ani buni activitatea voastra si va admir pentru diversitatea, intensitatea si rezultatele palpabile ale preocuparilor si eforturilor voastre. Ati
Cunosc de cativa ani deja activitatea lui Sorin Mierlea si dedicarea cu care promoveaza O 9 atitudine, ca o solutie pentru o societate mai buna pentru noi toti. Am apreciat de fiecare data
Implicarea asociatiei si a campaniei “o 9atitudine” , pentru societaea civila in ceea ce inseamna protectia consumatorilor reprezinta o maturitate a societatii in care traim, o
Timpul pentru Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din ROMANIA a curs frumos pentru ca noi consumatorii din România să avem
"Cu ocazia implinirii a 10 ani de la noua atitudine, felicit Asociaţia Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor .pentru efortul depus in slujba consumatorului roman. Apreciez in mod
URĂRI DE „ LA MULŢI ANI !” CU OCAZIA ÎMPLINIRII A 10 ANI DE VIAŢĂ A ASOCIAŢIEI NAŢIONALE PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR ŞI PENTRU PROMOVAREA PROGRAMELOR ŞI STRATEGIILOR DIN
Mesajul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, dr. Vladimir Mănăstireanu, la aniversarea a 10 ani de la înfiinţarea Asociaţiei Naţionale
o9atitudine! 10 ani, au trecut...deja?! A inceput ca un proiect curajos in care nu credeau multi,sau mai bine zis credeau putini din cei multi care cred azi in el(ma numar printre
Protectia Consumatorului este un drept sacru al cetateanului: pentru faptul ca achizioneaza un bun sau un serviciu, el este indreptatit sa fie respectat ca atare. Stim cu totii ca, in anii
“In 2001, cand am pus bazele Q-East Software, ne-am asumat misiunea de a seta standardele de excelență in IT, printr-o calitate ireprosabila a serviciilor si un acces sporit la suport de ultima
Salutare! La mulți ani pentru aniversarea unor eforturi orientate inteligent și constructiv! Succes în continuare și multe proiecte incisive și utile sa dezvoltați pe viitor! Cu gânduri bune
Intr-o societate bazata pe consum in care persoana este expusa unor pericole foarte mari,misiunea dv de a ne indruma si proteja prin faptele si proiectele lansate,este o adevarata educatie in
TESTIMONIAL/ MESAJ – de la prof.univ.Nicolae Dragulanescu 22.06.2014 LA ANIVERSAREA PRIMULUI DECENIU DE VIATA AL InfoCons În anul 2014, Asociaţia Naţională
Traim vremuri ciudate, in care oamenii sint convinsi ca trebuie sa duca cruciade proprii impotriva tentativelor de a fi pacaliti de catre diversi producatori.Atit de convinsi incit a aparut o noua
Va felicit pentru tot ceea ce faceti, de 10 ani cu o9atitudine, in sprijinul consumatorilor romani, si va doresc multa energie pentru a veni in ajutorul acestora cu tot mai multe actiuni. Un
CFR Călători sprijină demersurile A.N.P.C.P.P.S. România privind implementarea proiectelor de informare a consumatorilor despre drepturile de care beneficiază. Prin accesul la informaţii
Ajutaţi-ne să educăm consumatorii din România să devină cu adevărat consumatori europeni. Să reuşim schimbarea mentalităţii consumatorului Român din consumator pasiv în consumator
Orice om cu bune intentii, mai ales de viitor (si mai cu seama cele legate de viitorul acela ce se va numi Prezent pentru copiii nostri), nu poate sa nu adere fara ezitare la o astfel de campanie.
It is 50 years this year since President John F Kennedy codified the four rights of US consumers: the right to safety; the right to choose; the right to information and the right to be
Se implinesc anul acesta 2 ani de zile de cand compania noastra, LS Travel Retail Romania, operatorul retelelor de magazine Inmedio si Relay, a desfasurat primul proiect sub umbrela
Am gasit in ANPCPPS un sprijin constant in efortul comun de informare si constientizare a consumatorilor de asigurari in privinta drepturilor pe care acestia le au in cadrul contractelor de
Cu ocazia celebrării celor 9 ani de la înfiinţarea Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - InfoCons domnul Alexandru
Campania de informare derulata in media ne-a facut sa devenim mai europeni abordand 0 noua atitudine ca si consumator. Consider ca modul in care au fost organizate/derulate aceste actiuni au condus
Cum se masoara cei 9 ani de o9atitudine? In proiecte de succes, oameni dedicati care vor o lume mai buna, mai informata, in parteneri care s-au alaturat acestei cauze, dar mai ales in consumatori
Federaţia Naţionala “Omenia” a C.A.R.P.-urilor din România se află deja în cel de-al 5-lea an de parteneriat cu InfoCons Acest fapt ne bucură şi ne motivează pentru că
Cu ocazia celebrării celor 9 ani de la înfiinţarea Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - InfoCons domnul MIHAI MARCEL
Cu ocazia celebrării celor 9 ani de la înfiinţarea Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - InfoCons domnul DAN BARNA a
Cu ocazia celebrarii celor 9 ani de la infiintarea Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor şi Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, Domnul Bryan Cassidy,
Cu ocazia celebrarii celor 9 ani de la infiintarea Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor şi Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, Doamna Karin Both, Sef a
De ce este importanta educatia financiara? Informarea corecta este cea mai buna masura de siguranta! Trebuie sa stim ce drepturi si obligatii avem pentru a aprecia corect nevoile, riscurile si
În ultimii ani, societatea mondială a devenit o societate de consum, cu atât mai mult societatea românească s-a aliniat trend-ului şi românii au devenit unii dintre cei mai mar
“ANEC congratulates InfoCons on the many successes of o9atitudine. In an era that seeks to empower individual consumers, it is not enough to provide consumers with information:
Dear consumers of Romania, Consumers are one of the largest economic groups and in an efficient and just society their voice deserves to be heard. Consumer issues may arise in all important area’s
“La multi ani, sa aveti grija de voi, dar si de noi, consumatorii, iar noua voastra atitudine sa insemne o noua viata, mai buna, curata si sanatoasa in tara in care traim si ne crestem
Mă numesc Gabriela Szabo şi susţin campania "o9atitudine!” Vă felicit pentru iniţiativă şi vă doresc mult succes! Invitaţia pentru CIA A 54-a ediţie a Campionatelor Internaţionale de
"Cand oamenii se aduna impreuna fac lucruri minunate. Iata-ma astazi la 9 ani de o9atitudine alaturi de un partener asemeni mie care implementeaza "o9atitudine!" si legata de un stil de viata
“La 9 ani de “o9atitudine” celebaram alaturi de voi statutul de platforma activa 360 de sprijinire a drepturilorconsumatorilor cu initiativa, care ne-au perfectionat de-a lungul anilor, si
Felicitari din partea echipei Carrefour Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania pentru toate initiativele si demersurile pe care le
Orice demers care vizeaza protectia consumatorilor este salutar. Cu atat mai mult, merita toate felicitarile ASOCIATIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR SI PROMOVAREA PROGRAMELOR SI
Am avut privilegiul ca inca din primele luni de activitate ale Asociatiei Multiplicatorilor de Discuri Optice din Romania (AMDOR) sa stabilim un parteneriat de succes cu InfoCons in cadrul Campaniei
Salutam initiativa Asociatiei pentru Protectia Consumatorilor de implementare a proiectului informativ referitor la drepturile consumatorilor si ne bucura faptul ca suntem partener oficial
“Felicitari pentru cei 9 ani de "atitudine" pozitiva alaturi de noi consumatorii. Munca in echipa si seriozitatea de care dati dovada in campaniile de informare pe care le organizati, ne
Many consumers all over the world look for trustful information to base their decisions on it. To provide this information independent and powerful consumer organizations are needed. We are glad that
Cu ocazia zilei internaționale a consumatorilor trebuie să ne întrebăm câți dintre noi își cunosc de fapt drepturile de consumatori și ce înseamnă în ziua de astăzi "o9atitudine" pentru
Îmi revine deosebita plăcere să vă felicit pentru cei 9 ani de activitate în sprijinul societăţii româneşti. Din cei 9 ani, de 3 ani colaborăm în mod sistematic la programele de pedagogie